NextMapping Blog Masa Depan Kerja

Cheryl Cran

Selamat datang ke blog Masa Depan Kerja - di sinilah anda akan mendapat catatan mengenai semua perkara yang berkaitan dengan masa depan kerja.

Kami mempunyai blogger tetamu yang termasuk CIO's, Scientist Behavioral, CEO, Data Saintis termasuk jawatan oleh pengasas kami Cheryl Cran.

Lihat semua catatan blog

Kajian Kes Insurans: 5 Cara Bekerja Dari Jauh

Ogos 27, 2020

Kajian Kes Insurans: 5 Cara Bekerja Dari Jauh

Catatan tetamu oleh Crystal Metz - Crystal juga merupakan Pelatih Usahawan NextMapping bersertifikat yang bekerjasama dengan usahawan untuk berjaya memetakan apa yang akan datang untuk kejayaan yang lebih besar.

Bekerja dari jauh, atau menjalankan perniagaan anda, mengurus pekerja dan membuat pelanggan senang dari rumah, boleh sedikit sukar untuk dikatakan. Bukan kita mempunyai banyak pilihan.

Dengan COVID mempengaruhi hampir setiap bidang kehidupan kita, ada baiknya kita mengingatkan diri kita bahawa ada perkara yang tidak dapat kita kendalikan.

Apa yang dapat kita kendalikan adalah bagaimana kita tetap fokus semasa kita beralih melalui cara kerja "baru" ini (berani kita katakan berpusing).

Tinjau senarai ini Kristal yang terbuat dari 5 Cara Terbaik untuk Bekerja Dari Jauh, supaya anda tetap berkesan seperti sebelumnya.

Petua & Alat: 5 Cara Teratas untuk Bekerja Dari Jauh

Petua # 1 Bersikap Fleksibel

Sudah lama diketahui bahawa pekerja berfungsi paling baik apabila anda membenarkan mereka menggabungkan kehidupan kerja dengan peribadi mereka, atau seperti yang kita sebut sebagai kehidupan.

Sebelum wabak ini, kita sudah menggunakan cara kerja ini. Seseorang perlu mengambil anak anda yang sakit dari sekolah? Tiada masalah. Anda ingin melihat anak perempuan anda dalam majlis tarian pertamanya walaupun ia berlangsung pada tengah hari pada hari Rabu? Berusaha untuk mendapatkannya.

Dengan memberikan keseimbangan kerja dan kehidupan dan bersikap empati terhadap situasi, pekerja akan mahu membalasnya.

Apabila saya memerlukan mereka tinggal satu jam lagi untuk menyelesaikan tuntutan atau projek besar, mereka akan melakukannya. Apabila saya meminta mereka datang lebih awal kerana ahli pasukan lain mempunyai anak yang sakit, mereka akan melakukannya.

Pada masa kini, kami menggabungkan pejabat fizikal dengan rumah kami sebagai cara untuk tetap fleksibel semasa kami bekerja dari jauh. Sebilangan daripada kita memerlukan waktu jauh dari anak-anak, atau hanya tempat yang tenang untuk bekerja, jadi kita menuju ke pejabat di mana tidak ada gangguan. Sebilangan daripada kita adalah burung awal pagi, jadi kita mengambil peralihan pertama untuk talian telefon pada waktu pagi.
Lebih dari sebelumnya, kami bekerjasama dan bermain dengan kekuatan masing-masing untuk membuat kerja jarak jauh berfungsi.

Petua & Alat: 5 Cara Teratas untuk Bekerja Dari Jauh

Tip # 2 Komunikasi, Komunikasi, Komunikasi

Saya sentiasa mendaftar dengan pasukan saya semasa kami bekerja dari jauh. Kami mengadakan perjumpaan video mingguan untuk memastikan kami semua terkini mengenai apa yang dilakukan oleh orang lain, serta memastikan perasaan dan semangat "pasukan" terus kuat.

Kami juga mengadakan pertemuan satu lawan satu ketika diminta, atau ketika kami dapat membuatnya berfungsi. Anehnya, telefon lama yang baik juga berfungsi untuk komunikasi yang berkesan antara satu sama lain!

Oleh kerana agensi kami sangat fleksibel, saya juga perlu mendaftar masuk untuk memastikan semua orang mengikuti tarikh akhir, jadualnya berfungsi dan berkesan, dan setiap anggota mendapat sokongan yang mereka perlukan dari saya. Sekiranya ada masalah, atau kebimbangan, saya selalu ada untuk berbual.

Daftar masuk membina kepercayaan. Saya mempercayai pekerja saya untuk melakukan apa yang sepatutnya mereka lakukan dari rumah, dan mereka percaya bahawa saya berada di sana untuk memimpin mereka, menilai proses, dan membuat keputusan yang tepat untuk agensi dan pelanggan kami.

Sejujurnya saya dapat mengatakan bahawa selain kurangnya lawatan pejabat, hampir tidak ada pelanggan kami yang menyedari bahawa kami bekerja dari jauh kerana kami begitu fokus untuk menjaga proses dan perkhidmatan pelanggan kami pada tahap yang sama seperti sebelumnya.

Petua & Alat: 5 Cara Teratas untuk Bekerja Dari Jauh

Petua # 3 Kerja dengan Pelanggan anda

Pelanggan kami mengalami banyak perkara yang sama seperti kami sekarang. Mereka mempunyai anak, keluarga, kehidupan dan segala macam perubahan yang berlaku. Tidak ketinggalan, bahawa kita sering mendengar daripada mereka semasa masa tertekan dalam hidup mereka - semasa banjir bawah tanah, kebakaran rumah, atau kehilangan orang yang disayangi.

Selain itu, setiap orang mempunyai perasaan dan pendapat yang berbeza mengenai COVID, ekonomi dibuka semula dan memasuki ruang awam. Kami menghormati itu.

Sebilangan pelanggan lebih suka tinggal di rumah dan berurusan dengan kami melalui telefon, melalui sembang video, atau komunikasi e-mel.

Yang lain ingin melihat kami di pejabat supaya kita dapat bertemu secara langsung, atau ingin bertemu di lorong, atau di luar di tempat letak kereta.

Walau apa pun cara pelanggan kami ingin bertemu, kami selalu mengikuti prosedur pembersihan, serta menawarkan pembersih tangan dan topeng muka.

Sekiranya ia berfungsi untuk pelanggan kami, kami akan melakukan yang terbaik untuk menampung mereka, terutama pada masa-masa ini, walaupun kami bekerja dari jauh.
Petua & Alat: 5 Cara Teratas untuk Bekerja Dari Jauh

Petua # 4 Mempunyai Matlamat, Bukan sekadar Rancangan

Dalam perniagaan, kita perlu merancang lebih awal walaupun pada waktu yang tidak menentu. Namun, kerana dunia dan "peraturan" sering berubah, kita tidak mempunyai rancangan yang ketat untuk masa depan. Sebagai gantinya, kita mempunyai matlamat kerana rancangan akan berubah (dan kita harus baik-baik saja dengan itu).

Kami tahu bahawa semakin banyak perniagaan dibuka kembali, kami tahu bahawa sekolah dan tempat tidur dibuka semula, dan kami tahu bahawa setiap rancangan yang dirancang dengan baik dapat berubah dalam sekelip mata.

Matlamat kami adalah untuk membuka pejabat kami sepenuh masa lagi pada bulan Oktober. Akan ada banyak penyesuaian yang berlaku pada bulan September dan mungkin akan cukup sibuk dengan rutin baru, jadual baru, dan sedikit ketidakstabilan bercampur di sana.

Ia lucu kerana walaupun melalui semua ini, banyak ahli pasukan saya mengatakan bahawa ketika bekerja jauh adalah pengalaman yang sangat berbeza, ini juga merupakan perkara yang paling konsisten dalam kehidupan mereka sekarang.

Mengapa membuat perubahan pramatang apabila pasukan saya melakukannya dengan baik? Inilah masalahnya: Saya tidak perlu!

Anda tahu bagaimana ibu anda pernah berkata, "Jadi jika semua rakan anda melompat dari jambatan, adakah anda juga akan melakukannya?". Macam macam tu.

Hanya kerana perniagaan atau industri tertentu melakukan sesuatu, tidak bermaksud anda juga harus melakukannya.

Satu-satunya perkara yang harus anda lakukan ialah apa yang sesuai untuk perniagaan, pekerja dan pelanggan anda.

Adakah kita akan buka pada bulan Oktober? Mudah-mudahan. Bolehkah kita menjaminnya? Tidak sama sekali. Adakah kita masih akan menghubungkan titik untuk semua keperluan insurans anda, tidak kira apa? Anda betcha!

Petua & Alat: 5 Cara Teratas untuk Bekerja Dari Jauh

Petua # 5 Jadilah Baik

Kita terus berusaha untuk bersikap baik kepada orang lain, tetapi kadang-kadang kita lupa untuk bersikap baik kepada diri sendiri. Semasa saya menulis ini, saya sedang pergi bercuti bersama keluarga dan mungkin tidak akan tiba pada waktu yang lebih baik.

Saya percaya saya baru sahaja melanda tembok kesedihan COVID.

Kita semua bersedih dengan cara yang berbeza. Beberapa orang bersedih pada awal semua ini dan memerlukan sedikit masa untuk menyesuaikan diri. Sebilangan, seperti saya, harus fokus pada perubahan besar dengan cepat untuk memastikan perniagaan saya, pasukan saya dan pelanggan saya dijaga. Yang tidak meninggalkan banyak ruang untuk diproses.

Saya tahu bahawa banyak orang berada dalam kedudukan yang sama dengan saya sekarang - ketika semuanya akhirnya menimpa anda. Ini berlaku untuk wanita DAN lelaki.

Merasa seperti ini tidak mengapa! Bersikap baik kepada diri sendiri, fahami bahawa ini adalah perkara biasa dan anda akan dapat melaluinya. Kadang-kadang kita hanya memerlukan sedikit rehat atau jalan keluar untuk membantu mengatur semula perkara. Sekiranya anda boleh mengambil cuti dari kerja, walaupun hanya untuk satu atau dua hari, itu sangat membantu.

Ingatlah untuk benar-benar mematikan kerja untuk sementara waktu - cubalah untuk tidak memikirkan senarai atau matlamat yang harus dilakukan untuk minggu depan. Matikan telefon anda, minum wain atau anda tahu, sebotol bir, dan cuba berehat.

Ia lebih mudah daripada kedengarannya, tetapi perlu. Di sini berharap percutian kecil saya dapat membantu saya menetapkan semula dan saya dapat kembali merasa segar dan bersedia untuk menghadapi dunia! Atau mungkin seperti cucian.

- Kristal

Catatan asal muncul di blog Crystal Metz - lihat di sini.