NextMapping Blog Masa Depan Kerja

Cheryl Cran

Selamat datang ke blog Masa Depan Kerja - di sinilah anda akan mendapat catatan mengenai semua perkara yang berkaitan dengan masa depan kerja.

Kami mempunyai blogger tetamu yang termasuk CIO's, Scientist Behavioral, CEO, Data Saintis termasuk jawatan oleh pengasas kami Cheryl Cran.

Lihat semua catatan blog

Masa Depan Kerja dan Kekuatan Jenama

Semoga 22, 2020

Baru-baru ini saya menjadi tetamu di Zync siri podcast agensi membincangkan masa depan pekerjaan dan kekuatan jenama.

Dalam podcast kami (pasukan Zync dan saya sendiri) membincangkan mengapa mempunyai jenama yang kukuh sangat penting sekarang daripada sebelumnya.

Berikut adalah transkrip podcast itu - atau anda boleh mendengarnya di sini.

Brad: Hai semua dan selamat datang untuk minggu ini semuanya berjenama. Kami sangat berbesar hati dan gembira kerana kami mempunyai tetamu istimewa, Cheryl Cran, dia menyertai kami untuk podcast hari ini mengenai masa depan kerja dan jenama.

Cheryl Cran adalah masa depan pakar kerja dan pengasas NextMapping.com dia pengarang sembilan buku termasuk edisi kedua "NextMapping - Mengantisipasi, Menavigasi dan Mencipta Masa Depan Kerja" dan itu buku kerja pendamping dan kami sebenarnya bekerja dengan Cheryl pada nama NextMapping dan pada kedudukan NextMapping. Dia juga masa depan influencer kerja nombor satu dan perunding pemenang anugerah antarabangsa. Dia dipaparkan di Forbes, Huffington post, Metro, New York, CBS dan lagi. Jadi Cheryl, terima kasih banyak kerana menyertai kami hari ini dan kami sangat gembira untuk membincangkan masa depan dengan anda.

Cheryl: Terima kasih Brad. Saya gembira berada di sini.

Brad: Kami mahu masuk ke dalamnya kerana pasukan mempunyai banyak soalan untuk anda dan kami benar-benar ingin mendapatkan perspektif anda mengenai apa yang akan berlaku berdasarkan semua yang berlaku. Oleh itu, kami sangat suka memulakannya dengan bertanya kepada anda berdasarkan bagaimana keadaannya sekarang dan semua perkara yang dapat kita jalani, bagaimana anda fikir landskap kerja akan berubah dalam beberapa tahun akan datang?

Cheryl: Pertama sekali, saya ingin mengatakan bahawa kami meramalkan 10 tahun yang lalu bahawa 50% tenaga kerja akan bekerja jauh pada tahun 2020.

Kami tidak meramalkan pandemi sebagai salah satu sebab ia berlaku, tetapi semua tanda dan semua penyelidikan corak yang kami lakukan dalam pengenalan corak menunjuk ke arah masa depan automatik di mana kami akan mempunyai lebih banyak automasi, lebih banyak robotik, lebih banyak teknologi inovasi, yang bermaksud bahawa orang ingin bekerja jauh. Sebelum wabak ini, banyak organisasi mulai bergerak ke arah budaya kerja terpencil. Sekarang yang berlaku adalah wabak yang memaksanya, jadi kita pasti akan melihat masa depan yang terus menjadi fokus pekerjaan.

Yang akan kita lihat adalah syarat untuk pemimpin memimpin dengan cara yang sangat berbeza daripada yang mereka pimpin sebelumnya. Kami akan melihat lebih banyak pasukan yang dikendalikan sendiri. Kita akan melihat organisasi menggunakan kepemimpinan jenis Holacracy dan kepemimpinan jenis sosokrasi. Sekali lagi, ini adalah perkara-perkara yang telah saya tulis di dalam buku-buku saya dan yang telah kami bicarakan. Masa depan pekerjaan akan lebih dipimpin pekerja berbanding syarikat yang dipimpin. Dan saya akan berhenti di situ dan membiarkannya terbuka untuk penerokaan lebih lanjut.

Brad: Oleh itu, apabila anda bercakap mengenai pekerja yang dipimpin, apa pendapat anda tentang beberapa elemen yang akan berubah apabila keadaan dipimpin pekerja berbanding dengan syarikat yang dipimpin?

Cheryl: Pertama sekali kita akan melihat peningkatan ekonomi pertunjukan. Kita akan melihat lebih banyak pekerja mengatakan, anda tahu apa, saya sebenarnya tidak mahu bekerja untuk satu syarikat. Saya mahukan pengalaman berbilang industri. Oleh itu, saya akan bekerja untuk beberapa organisasi sebagai kontraktor, sebagai pekerja bebas, dan bekerja dengan cara yang membantu mereka membina asas pengetahuan mereka tetapi juga meningkatkan pilihan masa depan mereka. Oleh itu, pekerja yang dipimpin bermaksud bahawa walaupun dengan keadaan semasa kita berada dan ya, saya sangat menyedari jumlah pengangguran di AS dan Kanada ketika ini dalam wabak ini, dan bahawa tidak berlaku bahawa kita masih melihat bahawa masih ada kekurangan pekerja apabila keadaan kembali normal, jadi tidak akan kembali kepada keadaan semula. Ini akan menjadi normal seterusnya dan normal seterusnya akan menjadi persekitaran yang sangat berbeza di mana pekerja akan memutuskan berapa dan bagaimana mereka mahu bekerja.

Pekerja akan menuntut untuk bekerja dari jauh sebagai sebahagian dari keterangan pekerjaan. Pekerja akan menentukan bagaimana mereka mahu bekerja dan organisasi masih perlu mencari orang yang berbakat dan organisasi harus memenuhi permintaan pekerja dan bagaimana mereka mahu bekerja dan itulah realiti baru bahawa organisasi telah menyesuaikan diri dengan sebelum ini. Tetapi sekarang benar-benar mencari bagaimana kita menarik bakat terbaik dengan mempunyai persekitaran yang fokus kepada pekerja berbanding persekitaran yang berfokus pada syarikat.

Jeremy: Cheryl, apa yang anda fikir penting bagi jenama dan pemasar untuk mengetahui mengenai realiti baru ini?

Cheryl: Saya rasa ia mengubah perbincangan jenama. Saya fikir banyak kali ketika kita melihat jenama dan, dan bekerjasama dengan anda, kami tahu proses anda benar-benar mendalam dan anda melihat semua sudut, anda melihat sumber khalayak ramai, pangkalan pelanggan anda dan semua perkara yang anda semua berjaya dengan baik.

Saya rasa jenama sekarang perlu mempunyai mesej menunjukkan nilai organisasi dan menunjukkan kepada pekerja bahawa jenama itu adalah organisasi yang diketuai oleh pekerja. Jenama itu harus sesuai dengan sikap pekerja baru. Jenama perlu mempunyai dasar kerja jarak jauh, proses pekerja yang beretika dan menyelaraskan janji jenama dengan pengalaman pekerja sebagai tambahan kepada pengalaman pelanggan.

Brad: Dan adakah anda mengatakan, Cheryl, pekerja akan mengharapkan sesuatu benar-benar jujur ​​dan jujur ​​dan lurus.

Cheryl: Ya, dengan banyaknya berita palsu bahawa kita telah dihujani orang benar-benar peka terhadap penyelarasan dan integriti, yang menjadi kenyataan. Oleh itu, mereka mencarinya dalam jenama. Mereka mencari syarikat yang menjalani jenama, menjadi jenama, memberikan jenama. Di NextMapping, salah satu perkara yang sangat berkesan untuk kami setelah kami menjayakannya dengan anda adalah hakikat bahawa jenama itu benar-benar sesuai dengan apa yang kami ada, yang membantu orang mencapai apa yang seterusnya. Oleh itu, jika jenama tidak sesuai, orang tidak berada di sana.

Anda tidak mempunyai masa lagi untuk memenangkan orang, jenama harus mendarat dengan segera dan autentik sehingga orang mendapatkannya segera dan mereka mendapat cadangan nilai langsung dari jenama.

Gabi: Bercakap di peringkat organisasi, adakah struktur bagaimana kita bekerja, berubah dengan waktu yang berlainan, kerja yang lebih jauh, seperti yang anda katakan atau yang lain?

Cheryl: Oh, semua perkara di atas. Ya. Saya diajukan soalan pada hari lain mengenai harta tanah. Apakah maksud realiti pasca wabak untuk harta tanah korporat? Nah, banyak organisasi, sebelum pandemi, kita sudah melihat seperti apa rupa tempat kerja jauh? Anda tahu, berapa peratus pekerja yang bekerja di pejabat? Berapakah peratusan yang akan berfungsi dari jauh? Bagaimana kita melakukannya? Nah, itu memerlukan keseluruhan dasar kerja jarak jauh, yang sedang dilihat oleh banyak syarikat sekarang. Jadi kerja akan menjadi, saya fikir lebih banyak a la carte berbanding hanya ada satu cara untuk bekerja. Oleh itu, saya percaya pada masa akan datang, adakah anda mahu bekerja sepenuh masa atau adakah anda mahu bekerja di pejabat 50% masa dari jarak jauh, 50% masa anda sesuai untuk jenis pekerjaan itu.

Kami akan melihat penjajaran yang lebih besar mengenai keperibadian dan gaya kerja dan jenis pekerjaan yang paling sesuai dengan mereka. Anekdot menarik untuk masa kita berada sekarang adalah introvert berkembang semasa wabak ini. Kenapa? Kerana secara amnya mereka lebih baik bekerja sendiri. Ini adalah ekstrovert yang berjuang kerana mereka berkembang pesat dalam satu aktiviti di persekitaran pejabat, sudah kita lihat, anda tahu, dalam bentuk pandemik, kita melihat organisasi melihat pengurangan bilangan orang di pejabat. Dan saya rasa trend itu akan berterusan. Saya rasa kita akan melihat badan dan pejabat yang kurang panas dan lebih banyak lagi alat kawalan jauh ini dengan pasukan pejabat dan berputar. Dan saya juga berpendapat bahawa penggunaan pejabat akan lebih kepada struktur jenis WeWork. Kumpulan kumpulan orang yang datang untuk projek. Mereka masih berfungsi, anda tahu, sekali lagi, jarak jauh hibrid dan di pejabat. Dan saya juga melihat pejabat, harta tanah korporat kelihatan seperti Airbnb untuk penduduk. Kami akan melihat Airbnb untuk syarikat di mana anda akan dapat memanfaatkan ruang di luar cara ia digunakan sekarang. Begitu banyak perubahan yang akan datang dan sangat cepat.

Christian: Anda bercakap mengenai cara mempengaruhi perniagaan. Saya tertanya-tanya apakah wabak itu akan mengubah cara pemerintah melakukan diri mereka sendiri?

Cheryl: Kerajaan, saya percaya sama dengan syarikat yang diketuai oleh pekerja, kita akan melihat kerajaan yang dipimpin oleh rakyat dan kita semua menuju ke sana. Maksud saya, di Kanada kita sangat beruntung kerana kita menjalani demokrasi sejati, tetapi secara amnya kita akan melihat lebih banyak daripada apa yang telah kita lihat dengan wang yang telah dibiayai untuk perniagaan kecil dan untuk anda tahu, para pekerja kesihatan, perkhidmatan penting dari sudut pekerjaan kerajaan.

Sebagai sebuah industri industri mempunyai banyak pekerjaan yang harus dilakukan untuk mengejar masa depan pekerjaan.

Dan saya boleh mengatakannya kerana mereka pernah menjadi pelanggan saya dan merupakan beberapa pelanggan saya.

Dan apa yang saya maksudkan ialah banyak industri tradisional seperti kewangan kerajaan, insurans, mereka begitu tegas dalam bagaimana mereka menyusun tempat kerja sehingga mereka mempunyai cabaran untuk menyesuaikan diri dengan realiti kerja terpencil, dari apa , tentang apa yang telah berlaku baru-baru ini, tetapi mereka juga menghadapi masalah dalam menarik dan mengekalkan bakat atau orang kerana mereka sangat menyekat cara anda bekerja untuk mereka dan mereka.

Oleh itu, saya telah mengatakan selama bertahun-tahun, dua tempat di mana ia akan menjadi paling menyakitkan kerana majikan akan menjadi kerajaan dan kesatuan sekerja. Sebabnya ialah strukturnya tidak fleksibel dan kondusif untuk ke mana kita pergi untuk masa depan pekerjaan. Ini tidak bermaksud bahawa anda tidak dapat memodenkan institusi, tetapi ada banyak kepemimpinan yang perlu dimanfaatkan untuk melonggarkan dan meminta mereka memenuhi realiti kerja terpencil ini, tetapi juga memenuhi realiti kerja yang fleksibel, memenuhi realiti ekonomi pertunjukan.

Brad: Apa yang saya dengar anda katakan adalah bahawa sebelum di mana, anda tahu, sama ada perniagaan atau kerajaan sangat menentukan bagaimana perkara harus dilakukan. Apa yang berlaku sekarang ialah rakyat, rakyat, pekerja mengatakan kepada kerajaan dan perniagaan, inilah yang kita harapkan dan inilah yang kita mahukan. Dan dari perspektif jenama, kekuatan jenama beralih dari, anda tahu, kerajaan dan majikan kembali kepada rakyat. Adakah anda mengatakan bahawa itu adalah penilaian yang adil?

Cheryl: Saya akan mengatakan bahawa sangat tepat. Oleh itu, seperti syarikat yang dipimpin pekerja, pemerintah menjadi pemimpin rakyat atau di mana kita ingin mempercayai, seperti di Kanada, di sini kita ingin mempercayai bahawa kita adalah demokrasi dan kita sangat bernasib baik kerana kita mempunyai penjagaan kesihatan , anda tahu, kita, saya merasakan bagaimana kita sebagai sebuah negara telah beroperasi semasa wabak ini sangat hebat. Oleh itu, kami juga sangat bernasib baik walaupun sebagai majikan kerajaan, jika jenama anda tidak sesuai dengan jenama yang kompetitif. Pesaing kerajaan sekarang adalah Amazon dan Google dan semua syarikat teknologi ini dan jika saya milenium melihat semua pilihan saya dan ada banyak pilihan sekarang walaupun kita berada dalam wabak ini, terdapat 32 juta kekurangan pekerja global di seluruh dunia sehingga tahun 2030.

Kerajaan perlu melihat bagaimana untuk bersaing dengan Amazon, yang Googles, permulaan dalam kedua fleksibiliti tetapi juga dalam struktur sehingga kita dapat memberikan perkhidmatan yang perlu kita berikan.

Tempat kerja menjadi lebih fokus kepada orang-orang dan pergi ke apa yang orang mahukan dan perlukan berbanding dengan pemikiran perniagaan tradisional yang harus mereka sesuaikan dengan kita kerana inilah cara kita bekerja.

Soalan-soalan yang perlu ditanyakan oleh kerajaan adalah mengenai apa keperluan orang itu dan apakah beberapa penyelesaian yang mungkin?

Berkenaan dengan perkhidmatan warganegara adakah yang terbaik dilayan oleh seseorang, bot sembang, AI atau robot? Itulah persoalan masa depan kerja yang baru. Apa kerja, apa keperluan dan apakah penyelesaian terbaik? Itulah sebenarnya yang mendorong ke mana mereka pergi.

Gabi: Peranan apa yang akan terjadi hubungan dan interaksi manusia sebagai pekerja, sebagai pengguna, dan masyarakat pada umumnya?

Cheryl: Ada orang takut di luar sana yang akan tinggal, robot akan datang dan mereka mengambil alih pekerjaan semua orang dan anda tidak akan memerlukan orang lagi. Penyelidikan yang kami dapati adalah, adakah itu tidak benar. Sebenarnya, forum ekonomi dunia mengatakan bahawa orang lebih penting daripada sebelumnya. Namun, alasan mengapa naratif mengenai robot akan datang adalah kerana didorong oleh ketakutan tahap kemahiran, yang sesuai dengan realiti masa depan. Oleh itu, apa yang anda ada adalah sekumpulan orang yang perlu mahir dan dijadualkan semula untuk memanfaatkan teknologi untuk meningkatkan perkhidmatan yang kami berikan kepada orang lain.

Oleh itu, ia lebih manusiawi dari sebelumnya pada masa depan yang sangat manusiawi. Ini bermakna kita sebagai jenama mesti melihat bagaimana ia membantu manusia?

Kita harus bertanya, bagaimana ini dapat membantu orang?

Masa depan adalah mengenai orang pertama bersama dengan keuntungan. Saya rasa sekiranya ada, wabak ini memaksa kita semua untuk pergi, baiklah, tunggu sebentar, lihatlah kesan dari kita semua berhenti pada persekitaran atau bagaimana kita membina masa depan yang lebih lestari dan adakah jenama kita mematuhi kelestarian?

Dan kami juga mendapati bahawa orang telah mengetahui lebih banyak mengenai orang dalam menangani realiti kehidupan mereka. Jadi bagaimana kita menjadi pemimpin yang lebih penyayang terhadap keadaan peribadi orang?

Automasi dan masa depan robot sebenarnya memaksa kita menjadi manusia yang lebih baik dan manusia akan sangat diperlukan.

Dan pengembangan kemahiran kita perlu sekitar dua perkara.

Nombor satu, ya kita perlu meningkatkan penyesuaian teknologi kita.

Nombor dua, kita harus menjadi manusia yang lebih baik.

Kita harus meningkatkan empati kita, kita harus meningkatkan kecerdasan emosi kita. Kita harus memahami bagaimana bekerja sebagai saya dan juga kita. Dan saya fikir itu adalah peluang yang menarik untuk masa depan.

Brad: Menariknya anda mengatakannya kerana saya berpendapat bahawa jenama dan pemasar selalu mengatakan, kami selalu mendengar pengguna dan mereka betul dalam penilaian itu dan mereka telah mendengar. Tetapi saya fikir bagaimana mereka harus mendengar mungkin berbeza pada masa akan datang. Jadi sebelum mereka mendengar bagaimana orang membeli atau mengapa mereka membeli, saya rasa pendengaran sekarang adalah yang mendorong mereka untuk membeli atau apa yang mendorong mereka untuk turut serta dengan jenama atau, atau memilih jenama. Jadi, ia seperti perlu masuk dan mendengar pada tahap yang lebih mendalam. Anda bercakap tentang menjadi manusia yang lebih baik. Saya rasa kita juga harus menjadi jenama dan pemasar yang lebih baik. Kita harus mendengar dengan cara yang berbeza. Anda mesti mendengar dengan lebih sedikit harapan kami, anda tahu, kerana ada dua cara untuk mendengar. Anda boleh mendengar dan menunggu orang itu mengetahui semua perkara yang sudah anda fikirkan. Atau anda boleh masuk dengan fikiran kosong dan mendengar dan benar-benar mendengar apa yang orang katakan. Dan saya rasa itulah pergeseran yang mungkin harus kita lakukan untuk menjadi jenama dan pemasar yang lebih baik sebagai manusia.

Cheryl: Ada yang saya sebut mendengar permukaan. Di mana anda mendengar untuk melihat apakah pandangan anda akan disahkan dan kemudian ada pendengaran yang intuitif dan itu memerlukan keleluasaan fikiran di mana tidak ada tanggapan sebelumnya dan ada lagi mencari unsur kejutan yang tidak akan pernah dilakukan oleh orang itu, Dengan kata lain, ia tidak disedari oleh mereka, tetapi ia diambil oleh pakar jenama.

Saya pernah mengalaminya dengan anda dan pasukan anda, kalian sangat mahir dalam hal itu. Oleh itu, ia seperti membaca di bawah permukaan dan dapat memenuhi janji jenama dengan pemenuhan janji manusia. Saya rasa begitu, ada tahap mendengar yang berbeza. Saya rasa kita sekarang memasuki era pendengaran intuitif yang lebih mendalam di mana ia memfokuskan pada elemen manusia di sini, di mana jenama akan memenuhi keperluan manusia.

Jeremy: Bagaimana anda fikir perniagaan dan jenama, dan terus terang kerajaan dapat berkembang di masa depan kerana dengan semua fleksibiliti tambahan ini, maksud saya ada kos yang berkaitan dengannya, bukan?

Cheryl: Saya rasa ia bergantung kepada apa yang kita lakukan NextMapping, iaitu untuk membantu para pemimpin untuk mengembangkan kemampuan kepemimpinannya. Ini benar-benar memerlukan minda kepemimpinan yang dapat disesuaikan dengan permulaan.

Pandemi yang dipaksakan adalah kesedaran bahawa kita semua harus lebih beradaptasi itu adalah gangguan kekuatan yang menyebabkan perniagaan memberi perhatian, yang sangat menarik kerana sebelum pandemi anda mungkin mempunyai sekumpulan pakar seperti saya yang berkeliling mengatakan langit sedang jatuh dan semua orang akan pergi, yeah, yeah, kita akan terus melakukan apa yang kita lakukan dengan betul?

Sebaliknya, kita sekarang mengalami gangguan global yang nyata bahawa setiap orang merasakan perkara yang menyakitkan.

Oleh itu, anda mempunyai dua pilihan dalam perubahan itu dan gangguan itu. Anda boleh mengabaikan keperitan dan meneruskan seperti yang dirancang seperti yang telah anda lakukan sebelum pandemi dan, dan itulah pilihan. Dan pilihan itu boleh menyebabkan anda menjadi tidak relevan di masa depan sebagai perniagaan. B, anda harus terbuka untuk pemerolehan atau pengambilalihan kerana seseorang yang lebih tangkas atau lebih bersedia untuk menyesuaikan diri akan berada di depan permainan sebagai tindak balas terhadap titik-titik kesakitan pada masa lalu,

Saya akan mengatakan sebagai pakar strategi bahawa hujahnya, baik ini akan menelan belanja terlalu banyak wang untuk TIDAK membuat perubahan ini.

Dan saya fikir hujah baru adalah berapa kos untuk tidak membuat perubahan dan data serta dan kesahihannya dan keberadaannya, kerana dalam pengalaman saya, banyak pemimpin menjadi sangat tegas dan tetap dalam kedudukan mereka di sekitar ego.

Walaupun mempunyai pengalaman lebih dari 20 tahun dalam pasukan kami, tidak ada satu pun dari kami yang mempunyai pengalaman untuk apa yang berlaku sekarang. Namun apa yang kita ada adalah ketangkasan, kelenturan dan kesediaan untuk mengesampingkan ego untuk mencari jalan untuk berkolaborasi dan menambah nilai.

Apa yang akan memajukan pemimpin adalah kesediaan untuk mengatakan, saya tidak tahu, tetapi kami mempunyai pasukan yang penuh dengan orang-orang yang benar-benar pintar dan bersama-sama kami akan membuka minda kami, kami akan mengumpulkan sumber, kita akan meningkatkan kemahiran kepemimpinan kita sehingga kita lebih mudah menyesuaikan diri, fleksibel yang kita dapat menggunakannya, kita dapat berubah, kita dapat berputar pada apa yang sedang berlaku dan secara strategik kos untuk tidak membuat perubahan adalah daya maju kita dalam masa depan.

Brad: Apa yang saya dengar ialah orang sebenarnya menyedari bahawa mereka tidak boleh hanya meminta orang lain untuk memiliki semua kelenturan itu tanpa menjadi fleksibel pada diri mereka sendiri. Betul?

Cheryl: Tidak ada soalan. Oleh itu, satu perkara yang ingin saya jelaskan ialah kita tidak membicarakan ketika kita bercakap mengenai ekonomi yang dipimpin oleh pekerja atau perniagaan yang dipimpin oleh pekerja, kita sebenarnya bercakap mengenai saling bertanggungjawab. Oleh itu, siapa sahaja sebagai pekerja untuk terus hidup, anda pasti tidak akan bertahan dengan berkata, saya memegang semua kad, tuan, dan sekarang anda akan melakukan apa sahaja yang saya suruh lakukan. Bukan itu yang saya katakan. Apa yang saya katakan adalah ada pertanggungjawaban bersama. Oleh itu, pekerja yang bersedia untuk meningkatkan kemahiran dan bekerja semula tanpa menunggu untuk majikan mereka melakukan itu untuk mereka.

Anda tahu, dengan kata lain, menjadi pelajar seumur hidup dan berkata, "Saya akan mengambil alih pengetahuan dan pembelajaran saya sehingga saya dapat menjadi yang paling mudah diterima pakai dan yang paling fleksibel dan membantu syarikat berputar".

Perlu ada pertanggungjawaban bersama antara pekerja dan majikan.

Cheryl: Pelanggan dan rakan sekerja yang pernah saya bicarakan mengatakan bahawa ada panggilan bangun berlaku sekarang dan sebahagian daripada panggilan bangun itu hampir sama pada tahun 1980-an ketika kadar faedah 22% dan orang kehilangan tempat tinggal.
Dan tahun sembilan puluhan ketika kita berperang dan kemelesetan tahun 2008.

Gangguan ini adalah panggilan bangun, dan menimbulkan pertanyaan seperti, apa yang perlu saya pelajari? Bagaimana saya bekerjasama? Bagaimana saya bekerjasama? Bagaimana saya memaksimumkan kemahiran saya? Bagaimana saya menolong orang lain berjaya?

Itulah soalan-soalan yang sebagai individu, jika kita bertanya kepada diri kita sendiri, kita akan mempunyai kestabilan pekerjaan seumur hidup atau kestabilan kerja. Tetapi jika anda duduk dan anda akan pergi, anda tahu, pemerintah akan menjaga saya. Itu hanya kegilaan semata-mata. Itu tidak bertanggungjawab terhadap peranan anda dalam mencipta masa depan anda sendiri.

Menciptakan masa depan itulah sebenarnya yang ada di tangan kita semua.

Oleh itu, masih ada banyak peluang walaupun kita melalui masa yang sangat sukar dalam sejarah dan masa yang sukar, sangat berbeza daripada masa-masa sukar lain yang pernah kita lalui di masa lalu, tetapi kita masih harus menggali jauh ke dalam bidang yang sama yang kita ada pada masa lalu untuk mengatasinya. Tetapi keluar dari ini, kemampuan untuk berkembang dan bukan hanya bertahan akan menjadi kunci bagi orang-orang yang, yang berjaya dalam teka-teki ini. Dan, dan saya rasa sangat hebat apabila anda menggabungkan semua yang anda nyatakan mengenai masa depan kerja dengan apa yang perlu dilakukan oleh jenama dan pemasar untuk menyokong semua itu.

Brad: Betul. Pemesejan harus diselaraskan. Kedudukan harus sejajar. Anda tidak boleh meminta semua orang ini bekerja dalam situasi ini atau hidup di bawah pemerintahan ini. Kemudian pemasaran dan penjenamaan tetap sama. Seperti dulu. Oleh itu, kita semua melihat secara menyeluruh dan memahami bahawa untuk berkembang maju dan untuk melakukan perkara-perkara tersebut, kita benar-benar harus melakukan tiga perkara yang anda katakan. Kita harus mempunyai kepimpinan yang lebih baik. Kita, kita yang menjadi pemimpin, kita harus menjadi pemimpin yang lebih baik dan kita harus mengharapkan lebih banyak daripada pemimpin kita jika, jika kita tidak berada dalam posisi kepemimpinan, kita harus menjadi jenama dan pemasar yang lebih baik dan lebih baik dalam pekerjaan kita dan lebih bersedia untuk dipertanggungjawabkan dan mengharapkan akauntabiliti juga. Dan akhirnya, menurut anda, kita harus menjadi manusia yang lebih baik.

Kita hanya perlu menjadi manusia yang lebih baik. Dan saya rasa itulah yang akhirnya diturunkan. Dan inilah yang dapat kita ambil dari semua ini. Cheryl, terima kasih banyak untuk masa anda. Anda tahu, kami, kami sangat gembira dapat anda berada di sini. Kami sangat gembira untuk membincangkan masa depan kerja dan masa depan jenama dan menggabungkan kedua-dua perkara itu bersama-sama. Oleh itu, terima kasih kerana menyertai kami. Kami sangat menghargainya. Terima kasih. Oleh itu, semua ini adalah jenama untuk minggu ini.